Wszystkie prace i zdjęcia prezentowane na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie/rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie i respektowanie moich praw.

środa, 25 maja 2011

[grafika] OMEGA KLUB POLSKA

Dostałam prace :) cieszę się niesamowicie :) to główny powód czemu ostatnio nie ma mnie na blogu. Wracam do domu i jestem padnięta - oczywiście pozytywnie. Trzeba sie na nowo przyzwyczaić wstawać o świcie. Postaram sie nadrobić czas. 
Dzisiaj grafika zrobiona na zamówienie w Corelu. Projekt na koszulkę, oryginalny malowany był ołówkiem (samochód), ja przerzuciłam go na wektory, tak by można było go narzucić nie tylko na koszulkę ale i np na kubek i inne przedmioty. Projekt zmodyfikowany o nicka.

4 komentarze:

  1. Swietnie!
    Chociaż mam nadzieję, że znajdziesz czas i na modelinę, bo uwielbiam Twoją biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO - a gdzie się podział mój komentarz???...
    Niemniej wpadłam spytać, czy się aż tak zapracowałaś, że już tu nie wrócisz, czy to tylko chwilowy odpoczynek od bloga???
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli, że nie bardzo chce ci się tu wracać?
    Ale i tak pozdrowienia ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Twojego bloga do Lovely Blog Award. Więcej informacji u mnie na blogu.
    Pozdrawiam i mam nadzieje, że wrócisz do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń