Wszystkie prace i zdjęcia prezentowane na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie/rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie i respektowanie moich praw.

wtorek, 17 maja 2011

PAWIE OCZKA

Kolczyki zainspirowane jednym z blogów :) a konkretnie blogu NA KOŃCU MALUTKIEJ TĘCZY (http://mamamarcela.blogspot.com/). Właścicielka tworzy niesamowicie kolorowe cudeńka z filcu. Poprosiłam i dostałam pozwolenie by zrobić coś na styl jednego z jej projektu :)
Kolczyki ozdobione brokatowym pyłkiem stąd kropeczki na zdjęciu.




5 komentarzy:

  1. Wiewioreczko-cudenka.Jestes Artystka przez duze A.Przepraszam,ale dopiero przeczytalam pod poprzednim blogiem-jak mozna to poprosze z modeliny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo mi się podobają takie dłuższe, wiszące i pawie oczka jakie ładne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są i pomyśleć, że w odpowiednich rękach modelina w końcowym etapie może być taka fantastyczna (nie pomyliłam się, to modelina tak? Jeśli nie, to popraw mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie pamiętam jak kiedyś również robiłam takie rzeczy. jednak dziś nie bardzo kolorystyka by mi pasowała. Zresztą najbardziej podobają mi się kolczyki i naszyjniki, które mają mocne zapięcia https://pl.silvexcraft.eu/37-zapiecia ponieważ utrata takich cudów może być bolesna.

    OdpowiedzUsuń