Wszystkie prace i zdjęcia prezentowane na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie/rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie i respektowanie moich praw.

środa, 11 maja 2011

NIETOPERZ [grafika]

Moja koleżanka lubuje się w nietoperzach. Znalazła koszulkę z takim słodkim nietoperkiem. Zrobiła zdjęcie, przesłała mi a ja narysowałam go w krzywych, tak by można go było nanieść na dany przedmiot - zdjęcie, koszulkę, kubek itd itp. Tak więc praca jest moja ale pomysł niestety już nie ;)



A poniżej podobny nietoperzyk zrobiony z modeliny jako charms do pransoletki ;) dla tej samej dziewczyny, której rysowałam powyższą grafikę ;)

5 komentarzy:

  1. Grafika jest świeetna, ale z ciebie zdolniacha! A ten z modeliny też jest uroczy, tylko wygląda trochę groźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są śliczne i słodkie.
    Chociaż faktycznie, modelinowa wersja jest nieco poważniejsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiewioreczko, alez ty zdolna!!!!!!!!!!!!A moze sprobowalabys jamniczka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny :*
    @kasia - a jakiego jamniczka byś chciała zobaczyć? jakieś specjalne życzenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo,że to nietoperz,to jednak przeslodki :D

    OdpowiedzUsuń