Wszystkie prace i zdjęcia prezentowane na blogu są mojego autorstwa i nie zezwalam na ich kopiowanie/rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie i respektowanie moich praw.

niedziela, 8 maja 2011

METKI [grafika]

Tym razem grafika na zamówienie :) 
Projekt metki w krzywych dla "Maryny" z blogu "Patchworki Maryny i Inne Zszywanki.  Pierwsza metka - właściwa - wymiary 100mm x 15,7mm - zaprojektowane na metkę o szerokości  20 mm; druga - to wizualizacja na tasiemce w kolorze beżowym. Nazwisko zamazane na specjalne życzenie Właścicielki. 
Maryna tworzy przecudne rzeczy materiałowe. Zapraszam do podziwiania jej dzieł na blogu:  http://patchworkimarynyiinnezszywanki.blogspot.com/. Dwa ostatnie zdjęcia zapożyczone właśnie z jej strony - poglądowe do metki :)



3 komentarze:

  1. Super, minimalistyczne, widać temat i ładna czcionka. Zamówienie naprawdę udane. Mały drobiazg: w ostatnim jest nieczytelny dolny napis. No chyba, że to miniatura. Kolory też mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Ebru - dwa ostatnie obrazki nie są moje ;) są "pożyczone" z bloga Maryny ;) Tylko pierwszy jest mój.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, no jak to ja, nie doczytałam ostatniego zdania. Na szczęście matura z polskiego dopiero za rok :D Myślałam, że cały projekt Twój. Tak czy inaczej metka wyszła bardzo dobrze i grafika kotka też bardzo pasuje ułożeniem i wymiarem :)

    OdpowiedzUsuń